Klachten

Niet tevreden? We zoeken samen naar een oplossing.

Een goede start voor jouw gezin


Bij De KraamSpecialist doen we er alles aan om jouw gezin een goede start te geven, of het nu tijdens je zwangerschap, bij de bevalling, of in de kraamtijd is. We streven ernaar om de zorg en service te bieden die je nodig hebt en waar je blij van wordt. We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze kennis, kwaliteiten en dienstverlening.

Niet tevreden? We zoeken samen naar een oplossing


Als je ondanks onze inspanningen niet tevreden bent, willen we graag weten wat er speelt, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Hier zijn de stappen die je kunt volgen om je klacht in te dienen:

1. Bespreek je klacht met de betreffende medewerker


Het is vaak het beste om je klacht eerst te bespreken met de medewerker van De KraamSpecialist die betrokken is bij jouw zorg. Een gesprek kan verhelderend zijn en leidt vaak tot een oplossing. Onze medewerkers zijn professionals die graag samen met jou zoeken naar een oplossing voor je probleem. Als de medewerker niet in staat is om je klacht op te lossen, zal hij of zij dit met je bespreken.

2. Neem telefonisch of per E-mail contact met ons op


Je kunt je klacht ook telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven. We zetten ons in om binnen 1 week een oplossing te vinden die je tevreden stelt.

3. Stuur ons een brief


Je kunt je klacht ook schriftelijk indienen. Je ontvangt binnen een week een schriftelijke bevestiging van je klacht en informatie over hoe we deze zullen behandelen.